5/12/09

7o Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ


Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, µε συµµετοχή διακεκριµένων Ελλήνων και ξένων στελεχών από το χώρο της φαρµακευτικής επικοινωνίας θα γίνει στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.


Η διάρκεια του συνεδρίου είναι από 17 έως 19 Φεβρουαρίου 2010.


Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν από Ελληνες και ξένους ειδικούς είναι:

  • Οι μακροοικονομικές τάσεις στο χώρο του φαρμάκου τα επόμενα χρόνια
  • Πολιτικές της ΕΕ για τη φαρμακοβιομηχανία και το φάρμακο στην επόμενη 10ετία
  • Οι διαμορφούμενες πολιτικές στις δαπάνες υγείας και η επίδραση στη φαρμακευτική δαπάνη
  • Οι αναδυόμενοι ρόλοι στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις
  • Νέοι πελάτες - Νέες ανάγκες (όπως προκύπτουν από διεθνείς και τοπικές έρευνες αγοράς)
  • Οι αλλαγές στο ρόλο του Επιστημονικού Συνεργάτη, του ΑΜ & ο ρόλος του KAM
  • Οι νέοι ρόλοι στο μάρκετινγκ: Medical-Marketing/Οικονομικά της Υγείας
  • Η αναγκαιότητα για αναδιάρθρωση πλάνων μάρκετινγκ και διαθέσιμων πόρων
  • Το φαρμακευτικό περιβάλλον στην επόμενη δεκαετία
  • Οι εξελίξεις στα μόρια και τα ιδιοσκευάσματα που αναμένονται στα επόμενα χρόνια
  • Νέα οργανωτικά μοντέλα των φαρμακευτικών εταιρειών που θα διαμορφωθούν στην ΕΕ
  • Πιθανά σενάρια για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα - κίνδυνοι, συνέπειες, ευκαιρίες
  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των διεθνών φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
  • Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων εταιρειών προώθησης γενοσήμων και αντιγράφων
  • Η γέννηση μιας Ελληνικής Πολυεθνικής Εταιρείας
  • Η περίπτωση της Genesis Pharma AE
  • Τι είδους ηγεσία χρειάζεται για να οδηγήσει με επιτυχία τη φαρμακοβιομηχανία στις αναγκαίες αλλαγές στη νέα δεκαετία


Πηγή

http://www.eefam.gr/?section=757