Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, µε συµµετοχή διακεκριµένων Ελλήνων και ξένων στελεχών από το χώρο της φαρµακευτικής επικοινωνίας θα γίνει στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Η διάρκεια του συνεδρίου είναι από 17 έως 19 Φεβρουαρίου 2010.
Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν από Ελληνες και ξένους ειδικούς είναι:
- Οι μακροοικονομικές τάσεις στο χώρο του φαρμάκου τα επόμενα χρόνια
- Πολιτικές της ΕΕ για τη φαρμακοβιομηχανία και το φάρμακο στην επόμενη 10ετία
- Οι διαμορφούμενες πολιτικές στις δαπάνες υγείας και η επίδραση στη φαρμακευτική δαπάνη
- Οι αναδυόμενοι ρόλοι στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις
- Νέοι πελάτες - Νέες ανάγκες (όπως προκύπτουν από διεθνείς και τοπικές έρευνες αγοράς)
- Οι αλλαγές στο ρόλο του Επιστημονικού Συνεργάτη, του ΑΜ & ο ρόλος του KAM
- Οι νέοι ρόλοι στο μάρκετινγκ: Medical-Marketing/Οικονομικά της Υγείας
- Η αναγκαιότητα για αναδιάρθρωση πλάνων μάρκετινγκ και διαθέσιμων πόρων
- Το φαρμακευτικό περιβάλλον στην επόμενη δεκαετία
- Οι εξελίξεις στα μόρια και τα ιδιοσκευάσματα που αναμένονται στα επόμενα χρόνια
- Νέα οργανωτικά μοντέλα των φαρμακευτικών εταιρειών που θα διαμορφωθούν στην ΕΕ
- Πιθανά σενάρια για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα - κίνδυνοι, συνέπειες, ευκαιρίες
- Πιθανά σενάρια εξέλιξης των διεθνών φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
- Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων φαρμακευτικών εταιρειών έρευνας.
- Πιθανά σενάρια εξέλιξης των εγχώριων εταιρειών προώθησης γενοσήμων και αντιγράφων
- Η γέννηση μιας Ελληνικής Πολυεθνικής Εταιρείας
- Η περίπτωση της Genesis Pharma AE
- Τι είδους ηγεσία χρειάζεται για να οδηγήσει με επιτυχία τη φαρμακοβιομηχανία στις αναγκαίες αλλαγές στη νέα δεκαετία
Πηγή
http://www.eefam.gr/?section=757