14/9/06

Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων!


Σήμερα πήρα και εγώ το έγγραφο που με ενημερώνει οτι κακώς μου έδωσαν το ποσόν των 880,41€ τον Δεκέμβριο του 2005 (ξέρετε, το περίφημο Επίδομα Φαρμακευτικής Πολιτικής!!!) και οτι πρέπει να το επιστρέψω διότι το Ελληνικό κράτος θα μπεί μέσα! Ποιός είμαι εγώ που θα ζημιώσω το Δημόσιο με τέτοιο υπέρογκο ποσόν; Θα σπεύσω ταχύτατα να το επιστρέψω διότι θέλω να είμαι καλός πολίτης και καλό παιδί!

Τώρα όμως που το ξαναβλέπω, φαίνεται να μου ζητάνε να επιστρέψω 880,41€, αλλά εγώ έχω εισπράξει μέσω του μισθού μου όχι 880,41€ αλλά 880,41€ μείον τις αναλογούσες κρατήσεις. Άρα δεν έχει το δικαίωμα κανείς να μου παρακρατήσει ποσόν 880,41€ αλλά μόνο το ποσόν που προκύπτει μετά την αφαίρεση των κρατήσεων.

Από την άλλη μεριά η εφορία έχει ήδη υπολογίσει το φόρο που πρέπει να καταβάλω για το έτος 2005 και σε αυτό έχει υπολογιστεί και το ποσόν των 880,41€. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβει το κλιμάκιό μου και η εφορία να μου ζητά να καταβάλω μεγάλο ποσόν φόρου. Πριν λοιπόν αρχίσουν να μου κάνουν παρακράτηση ποσού από τον μισθό μου, πρέπει να εκδώσουν βεβαίωση προς την εφορία ώστε να επανυπολογίσει την κλίμακα φόρου μου για το 2005, να εκδώσει -η εφορία- νέο εκκαθαριστικό, άλλως πρέπει να αρχίσουν την παρακράτηση από 01-01-2007 ώστε να υπολογιστεί στη φορολογία μου για το 2006.

Τέτοια αναστάτωση, τόσων ανθρώπων, σε τόσες υπηρεσίες, για να μου ζητήσουν να επιστρέψω ένα ποσόν που όλες οι κυβερνήσεις μέχρι το 2004 δεν είχαν πρόβλημα να μου χορηγούν!!!

Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι όλοι οι Νοσοκομειακοί Φαρμακοποιοί νομίζαμε οτι η πολιτεία -έστω με αυτό το ετήσιο εφάπαξ ποσό- αναγνώριζε την συμβολή μας στη εφαρμογή μιας φαρμακευτικής πολιτικής στα νοσοκομεία.

Τώρα όλοι μαζί ας τραγουδίσουμε το "αθάνατο ελληνικό πνεύμα!" και ας υποδεχτούμε άλλη μια μείωση του μισθού μας.

Και εμείς που περιμέναμε αυξήσεις!!!