15/1/14

Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ: ανάλυση του τρίπτυχου «Επιμόρφωση - Αναμόρφωση - Μεταμόρφωση»



Το τρίπτυχο «Επιμόρφωση – Αναμόρφωση – Μεταμόρφωση» θα προσεγγίσει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.) στο 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, επιχειρώντας να εξερευνήσει σε βάθος και να ‘ανοίξει’ νέους δρόμους που θα φέρουν την φαρμακευτική αγορά εγγύτερα στη σύγχρονη επαγγελματική αριστεία.

Το Συνέδριο - θεσμός της Ε.Ε.Φα.Μ. που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, θα πραγματοποιηθεί στις 11, 12 & 13 Φεβρουαρίου 2014, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Κατά τη διάρκεια των τριών συνεδριακών ημερών του 9ου Συνεδρίου, έχει εξασφαλιστεί η διενέργεια ουσιαστικών συζητήσεων και μέσα από την οπτική, τη γνώση και την εμπειρία καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων εισηγητών από την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, θα αναλυθούν τα πιο επίκαιρα θέματα για την φαρμακευτική βιομηχανία.

Η συζήτηση θα ανοίξει με το Στρογγυλό Τραπέζι «Επιχειρησιακό μοντέλο στην εποχή της ευρωπαϊκής κρίσης», με διαλέξεις για τις παρεχόμενες υπηρεσίες Υγείας τώρα και στο μέλλον, τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της φαρμακευτικής βιομηχανίας προς όφελος του ασθενή και το πλαίσιο πολιτικής που είναι αναγκαίο να τεθεί για την υγιή ανάπτυξη του κλάδου. Στη συνέχεια, μέσα από την εμπειρία άλλων επιχειρηματικών κλάδων και καταξιωμένων στελεχών, η φαρμακευτική βιομηχανία θα επιχειρήσει να αντλήσει ιδέες από τις αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές που θα παρουσιαστούν.

Πηγή

http://www.eefam.gr/